Saturday, January 29, 2011

Kisah 'AKU' =)

Aku dilahirkan pada 7 September tahun 1993

Aku dilahirkan di rumahku yang terletak di Kuala Ibai Kuala Terengganu

Aku dibesarkan oleh mak dan ayahku dgn penuh kasih sayang

Sewaktu umurku 6 tahun mak masukkan aku ke tadika yang diberi nama KEMAS...huhuhu

Selepas tamat tadika Aku dibawa oleh mak Aku ke sekolah yang besar cikit...namanye SK MENJALARA di KL.....Aku sekolah kat sane darjah 1 sampai darjah 4....

Selepas darjah 4 Aku dan Family ku berpindah ke Kelantan kerna Ayahku bertukar ke sana....

Mak ku bawakan Aku ke sekolah yang memang pandailah jugak....orang kate itu sekolah ELIT...Namanya SK HAMZAH 2 yang terletak di Machang Kelantan...Aku sekolah kat sane mase darjah 5 dan darjah 6.....UPSR aku dapat ****** ....(itu rahsiaku)hahahaha......

Aku melangkah ke sekolah yang lebih tinggi cikit....Dalam Tingkatan 1 sampailah tingkatan 5 aku belajar disekolah itu yang bernama SMA MAARIF ,KG RAJA......dan ALOR LINTANG lah tempat kediaman ku menetap sekarang dan akan kekal berada disana....

Sampailah aku menduduki SPM 2010 di sekolah itu.....dan sekarang Sedang menunggu result SPM keluar dengan penuh kebosanan berada dirumah ketika mak dan ayah bekerja dan adik,abg dan kakak bersekolah......... HUH!!!!! whatever...tapi ia seronok huhuhu...(memang ayatnye berbelit cikit tapi itulah AKU)

Dan 'AKU' itulah yang diberi nama 'MAISARAH' oleh mak dan ayhku....=)

3 comments:

  1. mcm tulis karangan mse sek rndah. 'aku adalah basikal'..

    ReplyDelete
  2. whateva munadiya ...

    hye shanisabri i msih budak skolah rndah...

    ReplyDelete